miercuri, 26 septembrie 2007

Filme

Last Legion - Eragon a fost mult mai tare. N-am mai vazut de multa vreme un film atat de corny ca Last Legion, de la fazele cu toti barbatii belind ochii cand gagica rupea capete pe acolo pana la E S Calibur si Merlin = Ambrosinus...cah, Xena si Hercule erau mai tari ca filmul asta.

A Secret Handshake - porcarie, low-cost, jaf, nu va chinuiti cu asa ceva, l-am vazut pe fast forward si tot mi-a parut rau ca am irosit 5 minute.

Donnie Brasco - unul din putinele filme in care imi place de Pacino si in care mi se pare ca arata a actor bun. Johnny Depp bun, Michael Madsen super tare, i se citeste in ochi privirea de dement si daca asa era mafia italiana a anilor '70-'80, nu ma mira ca suprematia lor s-a terminat.

Curse of the Golden Flower - Foarte bun filmul, a meritat 45 milioane de dolari, numai florile si costumele cred ca au costat 10 mil de dolari. O explozie de culori este filmul asta, Chow Yun Fat arata bestial si va putea juca multi ani de acum inainte astfel de roluri, Li Gong este superba (singura faza pe care n-am inteles-o a fost aia din final cu "stiam ca Wan ti-a zis"), comploturi peste comploturi, o scena de batalie dementiala si un deznodamant asteptat.

The Football Factory - What else you gonna do on a Saturday? Un super film, actiune, violenta, viata huliganilor englezi mai mult sau mai putin exagerata. Filmul nu promoveaza aceasta violenta, nici nu o condamna, ci doar lasa spectatorul sa decida pentru el. Genial Frank Harper, tipul care il joaca pe Billy Bright....was it all worth it? 'course it fucking was !!!

Niciun comentariu: