vineri, 1 februarie 2008

Reactii

Treaba care mi se intampla de fiecare data.

Terminandu-mi programul zilnic la 4 si Alex la 6, cumparaturile din timpul saptamanii le fac aproape numai eu. La fel si azi. Ma duc in Mega Image sa iau ce-mi trebuie ca sa fac pizza. Si pentru ca la pizza merge bere, am luat si o sticla de 2 l de bere. Langa mine era o tanti, nu prea trecuta, cam cu vreo 10-15 ani mai in varsta ca mine. Evident ca mi-a aruncat o privire de parca eram ultima alcoolica, atat de dezaprobatoare era!. Bine ca m-a educat mama bine, ca imi venea sa-i dau cu sticla in cap. Nu ar fi patit multe, ca sticla e de plastic, asa ca poate o socam un pic. Ce ma streseaza e ca nu e prima data cand primesc asemenea priviri. Frate! Ce dracu se intampla? Nu mai poate o femeie sa cumpere o sticla de ceva cu alcool ca gata! toata lumea se uita urat.

Mai iesiti fratilor din pestera ca lumea nu e chiar asa. Daca sotul vostru e alcoolic sau matusa Aglaia e alcoolica, nu inseamna ca si eu sunt daca imi iau o sticla de bere. Uitati-va urat la mine daca incep sa beau inca din magazin sau daca am chilotii pusi peste blugi, altfel o sa ma uit si eu stramb cand va cumparati sapun sau sampon si o sa va dau de inteles ca sunteti niste imputiti.

Niciun comentariu: