miercuri, 3 septembrie 2008

Google Chrome

Google Chrome este noul browser de la google. Azi a devenit disponibil din cate stiu eu si m-am hotarat sa-l testez. Arata bine, e curat, stie sa importe cam toate setarile din browserul din care e descarcat (asa am tras concluzia, eu descarcandu-l din firefox), asa ca am regasit si bookmark-urile, si parolele si istoricul de navigare. Momentan nu ma lamuresc daca imi place sau nu mai mult ca firefoxul. Pare a consuma mai putine resurse, insa momentan nu imi dau seama daca faptul ca se misca uneori greu este de la calculatorul meu sau de la browser. Momentan probabil ca o sa-l folosesc in paralel cu firefoxul pana cand o sa ma lamuresc ce si cum.

Oricum prima parere este una tare buna .:D

Update: Observ in Task Manager ca in loc de un singur chrome.exe imi apar mai multe. Nu ma lamuresc inca daca imi contorizeaza cate unul pentru fiecare tab deschis si unul pentru program in general. Ideea e ca pentru a inchide browserul din Task Manager trebuie inchis chrome.exe care consuma cele mai multe resurse, cel putin asa am dedus eu, dar inca nu sunt foarte sigura. Daca inchideti unul care are un consum mic, veti vedea ca pentru fiecare chrome.exe inchis, va inceta sa mai functioneze o pagina dintr-un tab.

Niciun comentariu: