vineri, 24 august 2007

Babele si administratia de bloc

Ce o fi cu atractia asta fatala intre babe si administratia de bloc? Cred ca asta e telul suprem al unei babe care este obisnuita sa se uite pe vizor: astfel ea va ajunge sa vorbeasca cu toti locatarii cel putin de 2 ori pe luna (o data cand vii sa platesti intretinerea si o data cand vii sa dai citirea apometrelor), va putea sta sa barfeasca in mijlocul holului si va vedea cine urca la ce apartament, daca la cutare femeie vin si alti barbati etc. (vezi, domne, daca vine un instalator sau ceva, ce curva e popeasca de la 9, dar cred ca e mai degraba gelozia ca ea nu mai poate sa fie curva)
acum cateva saptamani, prietena a adus acasa un amic italian, erau babele din fata blocului aliniate ranjind la ea, ca "buna, draguta, ca ce mai faci? ca ce bine iti sta"
pot doar banui ce le-a trecut prin minte cand doar la o ora am aparut si eu. Eu am fost salutat si cu mai mult entuziasm...cred ca deja se postasera in scara blocului ca sa vada daca iese cu bataie, certuri, paruieli...pacat ca eu stiam de vizita prietenului si a iesit doar cu bere

Niciun comentariu: