luni, 27 august 2007

Mamaia 2007

Si a fost si anul asta faimosul concurs de interpretare si creatie Mamaia... poate ar trebui sa bat din palme pentru perseverenta, ca din punct de vedere calitativ....mai bine ma abtin. Initial am vrut sa vad ce mai "produc" (in)cantatorii patriei, dar am avut inspiratia sa stau cuminte si sa schimb canalul in momentul in care am auzit-o pe domnisoara prezentatoare introducandu-l pe urmatorul concurent cu un "elan muncitoresc" care l-ar fi facut mandru si pe cel mai exigent dintre membrii de partid de dinainte de '89. La fel de dureros a fost cand am prins la TV imagini cu cei care au castigat trofeul in anii trecuti si am cedat nervos imediat dupa 3SE...
Azi am aflat ca la interpretare a castigat o domnita din Buzau in fata Luminitei Anghel.
Chiar nu mai avem cantareti? Chiar toate rebuturile trebuie sa se urce pe scena? Sau asa-zisele vedete din lumea muzicii fac laringita daca nu au si CD-ul in functiune.
Eu zic sa nu se mai tina concursuri de genul asta pana cand nu vor aparea niste cantareti mai putin jenanti sau care macar sa fie in stare sa cante si nu sa behaie.

Niciun comentariu: