marți, 6 noiembrie 2007

Concurs cu premii

A innebunit lupul! Oriunde te uiti apare cate o PROMOTIE, SUPER OFERTE, scaderi dramatice de preturi, capace colorate care iti aduc luna de pe cer sau macar experienta. Toate au un singur scop: sa ne faca sa cumparam mai ieftin toate prostiile de care nu am avut niciodata nevoie, dar care acum sunt atat de atractive.

Evident ca si eu, ca orice om de rand, am cazut prada tentatiei. Acum maxim o luna, in spatiul dintre frigider si dulap, trona un ditamai maldarul de ambalaje de snacksuri... ca sigur le trimitem la concurs. Atat de convinsi am fost incat am cumparat chiar plicuri. Cate? pai nu multe vreo 13-15...asa...ca sa nu ramana ambalaje netrimise si sa ratam marea sansa. Evident ca marea sansa am ratat-o. Cum am reusit? Nu am trimis plicurile. Maldarul de ambalaje de snacksuri a disparut, insa plicurie asteapta cuminti sa fie trimise catre un alt concurs minune. Bineinteles ca ocazia s-a si prezentat. Acum strangem ambalajele in sertar, nu de alta dar incercam sa limitam spatiul de depozitare. Daca de data asta reusim sa trimitem plicurile la concurs (inainte de ziua finala)....suntem cei mai tari. Daca castiga Alex si consola aia Wii... cred ca ne imbatam. Despre asta... in episodul urmator.

Niciun comentariu: