joi, 3 ianuarie 2008

Emisiuni TV

Butonand la Tv am nimerit pe FluxTV... la ora asta e o emisiune in care se prezinta designul interior al unor apartamente. Astazi este prezentat apartamentul mirificei si mirobolantei Adriana Bahmuteanu. Saraca femeie nu este in stare sa lege 2 fraze coerente. Isi prezenta foarte entuziasta optiunile in ceea ce priveste mobilierul din apartamentul ei... rar mi-a fost dat sa mai vad la tv (in afara de politistii de la Rutier) pe cineva mai cacait in exprimare. Cireasa de pe coliva a fost in momentul in care am auzit expresia "da bine". Nu stiu altii cum sunt (vorba lui Creanga), dar eu cand aud expresia asta mi se face rau. Cred ca nimic altceva nu poate exprima mai bine parvenitismul si dorinta de a face ceva si de a avea ceva doar de ochii lumii. Ceva de genul... am carti in biblioteca... ca da bine... sa vada lumea ca citesc... nu conteaza faptul ca sunt semi-analfabet, important e sa creada lumea ca sunt cult si citesc mult.

Acum cativa ani ... destul de multi de fapt... nu intelegeam oroarea unor oameni fata de expresia asta. Acum o inteleg, mai ales cand expresia este folosita doar de un anumit gen de oameni. Mai inspaimantator este faptul ca astia apar la televizor si copiii nostri ii pot percepe ca pe niste modele. Brrr... si ma mai mir cateodata ca nu mai deschid televizorul cu zilele.

Niciun comentariu: