vineri, 11 ianuarie 2008

Mesterul din mine

Ieri a venit proprietarul garsonierei in care locuiesc sa-mi aduca broastele pentru usile de interior. Trebuiau inlocuite pentru ca aratau jalnic si nici nu mai functionau calumea. Din 3 broaste mi-a lasat doar 2 ... pt ca una a luat-o sa o "studieze"... in caz ca mai e nevoie de ceva ... sau e complicata montarea.

Bineinteles ca nu m-am putut abtine si am inceput sa cotrobai prin cutie sa vad si eu minunea... 4 piese, 8 suruburi si 3 chei... hmmm nu pare prea complicat. Ce ar fi daca as incerca sa le montez? Nu am nevoie decat de surubelnita, cleste si ciocan (si din astea am :D). Acum usa de la bucatarie si cea de la camera au clante noi, stralucitoare. E inutil sa adaug faptul ca usa de la camera trebuie rindeluita ca sa se inchida calumea... dar usile au broaste noi! Acum abia astept sa-mi aduca si a treia broasca sa o pun la usa de la baie... I am a happy puppy!

Niciun comentariu: