vineri, 22 februarie 2008

Incendiu la Angst Basarab

Azi dimineata in jurul orei 5 pompieri, nebunie mare, fum. A luat foc supermarketul Angst de la Basarab. Am aflat asta de la un prieten care locuieste acolo si mi-a zis ca a luat foc blocul. S-a trezit din cauza fumului.

*****: a luat foc blocul
adi:
adi: poftim?
*****: angst-ul
*****: pe la 5
adi:
*****: super fum
adi: ai inchis geamurile?
*****: pai a venit prin baie
adi: sa nu intre in casa fumul?
adi: crap
adi: nasol...
*****: iesea pe hol pe langa toate sarmele de curent
adi: mama....
adi: si ti s-a afumat casa rau?
*****: pai nu se vedea in casa de fum ..
*****: si miroaseeeeee
*****: am plecat pe la 7 si la 8 jumate cand am trecut prin fata blocului tot mai erau pompierii
*****: da ..
adi: mama...
adi: bah frate...
adi: m-ai lasat cu gura cascata.
*****: da mai
*****: miros acum a fum ...
*****: e super nasol
adi: cred si eu
*****: dc lua foc cu adevarat
*****: iti dai seama ca esti prins acolo ..
*****: si acum ... nu puteai sa respiri decat dc scoteai capul pe balcon
adi: bine ca a fost foarte devreme si nu era nimeni in magazin
*****: in casa te usturau si ochii
adi: pai v-ati trezit de fum sau de zgomot?
*****: de fum
*****: era inchisa usa la baie ..
*****: si la dormitor
*****: si a intrat usor
*****: dar cand am deschisso-o ... s-a umplut dintr-o data toata casa de fum
*****: hainele mele in debara ...
---------------
Ce mi se pare tare ciudat e ca nu am gasit inca nimic despre asta nici macar pe realitatea... poate la stirile de la pranz....

Niciun comentariu: