joi, 31 iulie 2008

Poze de la mare - Partea 2

Pentru ca postul asta se lungeste am decis sa-l fac pe bucati. Deh daca am stat mult si am facut multe poze frumoase...:D

Un magar...

O lacusta moarta imensa.
In hamac la umbra...

Si iarasi apus.



Si iar am reusit sa ajungem pe plaja la rasarit.




Scoici 3 in 1.

Micutul reloaded.



9 din 10 pui. Al zecelea nu nimerise drumul si miorlaia langa o o cutie de conserve.




Vacuta asta nu a avut un viitor prea luminos. In cateva minute era deja gata pentru transat.

O meduza frumoasa prinsa in alge. Mai tarziu am gasit-o pe plaja.




Casa pe langa care trecem in drumul nostru spre si dinspre plaja... superba...


Baloane de sapun...

Fata asta arata bine per total, dar avea un mers... extrem de explicit :D

Cina...


Inca un apus.

Asteptand sa termin de prajit carnea.

Mine!
Melci. Multi melci. Foarte multi melci! Nu puteai sa faci un pas in curte fara sa omori o gramada. Erau ciorchine pe fiecare fir de iarba disponibil.

Food!

Ultima plaja...

Pustiul asta nu era prea incantat de ce i se intamplase... si nici maica-sa nu parea incantata.



La revedere Roty! Ne vedem la anul sper. Si sper sa ne si tii minte si sa fii la fel de scump cum ai fost si zilele astea.



Inapoi spre casa...

Niciun comentariu: