luni, 14 iulie 2008

Max Payne (2008) - Trailer

Candva prin octombrie anul asta, Max Payne...de la joc la film....jocul a fost bestial, genial, extraordinar...pot doar sa sper ca Mark Wahlberg va juca la fel rolul...Mila Kunis se potriveste ca Mona Sax, Sucre pare OK ca Lupino...please God...make it as good at least as Taken...I will watch even the sequels...


Am vazut Taken aseara....scenele de bataie au fost superbe...multe clisee pe care sper sa apuc sa le exersez si eu pe niste unii...Liam Neeson se potriveste ca actor de actiune..foarte meseriasa bataia cu albanezii, bataia finala cu arabii si urmarirea de la santierul in lucru...fiica-sa mi s-a parut cam out of place si cam stupida cu alergatul ei peste tot la inceputul filmului (o fata care se imbraca la 17 ani ca un copil de 10 ani...tu o lasi sa plece intr-un tur al europei la concertele lui U2)

Am mai vazut Harold si Kumar 2: Escape from Guantanamo Bay....mai slab ca primul, dar foarte multe aluzii "subtile" (evreii si argintii, negrii si KoolAid, coreenii care vb engleza si nimeni nu ii intelege...genial)..am ras la multe faze...am ras la Bush cand i s-a zis ca e ipocrit...si replica geniala pe care i-a dat-o lui Kumar...foarte bune gagicile Maria si Vanessa...would hit'em both simultaneously... (Cock Meat Sandwich....genial...nu m-ar mira sa fie adevarat)

Niciun comentariu: