luni, 15 septembrie 2008

De la medic

Ajung cu 15 minute intarziere:
Eu: Buna ziua, am si eu o programare fie la 8:30, fie la 12:30 astazi...nu mai stiu daca e la dna dr... sau la stomatolog
Receptionera si cele 2 asistente de langa le buseste rasul...stiu ca sunt dragut si amuzant, dar o si formulasem perfect
mi se dau indicatii, totul mergea bine, ma duc si astept la doctorita..

intru inauntru, doctorita imi explica rezultatul analizelor si imi zice ca ar fi bine sa fac si o endoscopie
Dr: ...stiti, ca este un pic mai complicat ca niste analize...
Eu: pai cam in ce ar consta?
Dr: (deja zambind) pai in principal in introducerea unui tub...
Eu: (cu ditamai ochii) Unde?!?!!
Dr: in gat...(aici eu rasuflu usurat)
Eu: Nici o problema...

2 comentarii:

Night Elf spunea...

Man, ai scapat usor. Doamne, la ce ma gandeam! Iti imaginezi cum era, sa-ti fi bagat chestia aia in.. ureche?!

Alex spunea...

tu de ce crezi ca eram eu panicat? confundasem cu rectoscopia...m-am uitat prea mult la jackass