miercuri, 24 septembrie 2008

Nu mai am timp

- pentru a ma vedea cu amici la o bere sau un biliard
- sa ma joc si eu un joc pe calculator
- sa ma plimb de-a brambura prin oras
- sa ma duc pe munti, la fel de des ca inainte...ultima oara am fost prin iulie...sunt 3 luni de atunci, pare o viata de om...off, cand ma duceam macar o data pe luna...
- sa ma uit ca nebunul la filme, in paralel cu dobitocul de gabi, si sa ne recomandam cele mai fucked up filme
- sa ma uit la cate meciuri de fotbal vedeam si inainte
- nici macar sa scriu aici despre ce am mai facut pe la munca, despre plimbarea la mare, despre iesirea la munte din iulie inca nu am apucat sa scriu

Se pare ca am totusi timp sa ma plang despre faptul ca nu mai am timp...ironic, huh?

am totusi timp sa pun o melodie pe care am tot ascultat-o pe la mare: Inna - Hot (Club version)




am aflat cum ii zice via piticu

Niciun comentariu: