vineri, 24 octombrie 2008

Bangkok Dangerous

Aseara am vazut Bangkok Dangerous. Un alt dezastru cinematografic in care joaca Nicolas Cage. Nu-mi dau seama daca dezastrul se datoreaza lui in intregime sau regizorului ca a fost suficient de dobitoc sa-l aleaga intr-un film de actiune...

Cand ne-am decis sa vedem filmul, nu mi-am dat seama daca ceea ce urma sa facem se numea curaj sau inconstienta, am aflat ulterior ca a fost prostie curata. O ora jumatate pe care nu o voi mai recupera vreodata.

Oare ce s-a intamplat cu actorul din 8mm? Unde a disparut actorul credibil si de unde a aparut penibilul asta cu fata de parca sta sa vomite?

Filmul, din punct de vedere vizual e foarte misto realizat, pacat ca unele scene nu-si aveau locul sub nici o forma in filmul asta, iar talentul actoricesc al domnului Cage lasa de dorit fenomenal.

Si acum ma minunez cum de am rezistat sa-l vedem cap-coada si nu pe FFW...

Niciun comentariu: