joi, 2 octombrie 2008

Dragi soferi Pipereni

De luni, vi se pregateste ceva...acum sa speram ca or sa isi faca si treaba neseriosii astia de politai...

Cat de greu o fi frate sa nu intri pe linia de tramvai? Am carnet de 3 luni si singurele momente cand am intrat pe linia de tramvai au fost cand am intors masina sau am virat pe cate o straduta...cert este ca daca s-ar lua carnete pt asta, din 100 de soferi, 50 ar fi clar nevoiti sa foloseasca RATB-ul si ar vedea si ei ce inseamna ca un nesimtit care sta singur in masina si aer conditionat sa blocheze linia de tramvai, tramvai in care sunt 100 de oameni inghesuiti ca sardinele...

In alta ordine de idei, azi iarasi urasc batranii, un coleg concediat a dat un mail cam aiurea in care facea bascalie de management sau cel putin asta crede el (a lasat o impresie proasta si cert este ca eu, sa am firma mea si sa vina asta la interviu, nu l-as angaja)

Niciun comentariu: