vineri, 17 octombrie 2008

Melodii din filme si jocuri

Deseori, dupa un film care imi place mult, ma apuc si caut informatii despre acel film, despre poveste, despre chestii de la filmari, dar mai ales caut melodiile de pe coloana sonora...pentru ca daca un film imi place mult, imposibil sa nu fie macar o melodie geniala pe coloana sonora, melodie pe care nu o stiam pana atunci, indiferent daca este o melodie faimoasa sau nu

Dupa ce am vazut Flashbacks of a Fool, am stat sa caut melodia Sons of cantata de Scott Walker timp de vreo 30 minute...la fel am patit dupa ce am vazut Severance, cand am cautat imediat melodia lui Johnny Cash - We'll meet again si pe care acum de fiecare data cand o aud, o asociez cu finalul din film...
Johnny Cash - We'll meet again
O alta melodie geniala pe care o stiam de prin FIFA 2007, dar de care am dat din greseala peste ea zilele trecute, este Muse - Supermasssive Black Hole...nici macar nu imi imaginam ca Muse canta asa ceva...este total diferit fata de melodiile lor normale
Muse - Supermassive Black Hole
Am vazut si filme foarte bune cu nici o melodie memorabila pe coloana sonora, dar am vazut si filme de rahat cu o coloana sonora incredibila - Queen of the Damned este cel mai bun exemplu...cred ca doar 2 melodii de pe coloana sonora sunt slabe, in rest numai super melodii rock, precum cea de mai jos, Static X - Cold
Static-X - Cold

...my girlfriend says I is a little maniac...

Niciun comentariu: