marți, 11 noiembrie 2008

Una de seara

In tramvai, cu o statie inainte de a cobori, fiind pe scara, m-am dat jos ca sa fac loc celor ce coborau (deh, mama m-a invatat ceva reguli de bun simt)...nu mai zic de cucoanele stilate ce dadeau din coate ca sa urce ele primele (doar sunt doamne, ce pana lor)...reusesc sa ma urc ultimul, eram cu degetelele de la picioare pe scara, nu mai era loc de tras un part...si in spatele meu, hop o alta doamna stilata...da sa inchida usile, nu se inchideau ca era mortaciunea in spatele meu...ca nu se poate mai sus? asta in conditiile in care eram eu pe jumate iesit in afara...nu, nu se mai poate...haide, domne, ca se mai poate...doamna, uitati-va un pic, chiar nu am unde, sunt storcit intre dv. si cel din fata....eh, atunci nu pleaca nici tramvaiul...

...pai sa nu ii futi una in mecla? sa nu ii explici la tembela ca nu e normal sa stea 150 de oameni dupa o doamna senila si cretina si nesimtita? si tramvaiul a stat un stop intreg pana vaca nesimtita a binevoit sa coboare...cred ca urmatoarea isi va lua un branci serios direct intr-una din masinile de langa tramvai...pacat ca tramvaiul nu pleaca cu usile deschise...ca ar fi zburat din mers, realizand ca chiar nu e loc, bovina batrana ce esti...

in alte stiri, inainte sa intru in bloc, trec pe langa un peugeot 206 si vad cu coada ochiului ceva blanos si alb...o mata care se tot baga cu nasul in grilajul omului...probabil ca abia parcase masina si iesea caldura pe acolo...mai avea un pic si baga tot capul matza acolo..

Niciun comentariu: