joi, 28 mai 2009

Boala mea misterioasa

Ei bine am o boala misterioasa. Nu pentru ca nu stiu ce am, insa nu mai stiu cum se numeste. Ceea ce e si mai tare, boala este foarte rara, insa nu e grava. Doar neplacuta. Azi dimineata iar si-a facut de cap!

Ideea e ca se formeaza niste tromboze la nivelul vaselor de sange de la picioare, dar cica nu sunt tromboze din alea obisnuite (norocul meu! nu mi-as fi dorit niciodata o boala neoriginala!). Ceea ce se traduce prin trezirea mea fulgeratoare de azi-dimineata, dupa ce m-am intins in somn. Muschiul de la gamba stanga s-a blocat, eu am sarit ca un arc din pat de durere. O trezire pe cinste. Alex zice ca pe el l-a umflat rasul. Bine ca nu am observat ca la cati nervi aveam...

Asa ca pana trece de tot durerea, eu o sa am cateva zile (nu multe sper) un elegant mers schiopatat.

Niciun comentariu: