marți, 15 februarie 2011

De Valentine's Day

Ieri ma duceam sa ma intalnesc cu Adi si vad in drumul meu un taran pe margine care vindea zambile. Mie imi place mirosul la nebunie si stiu ca si lui Adi, asa ca dupa ce trec de om, realizez ca e primul pe care il vad pe anul asta in drumul meu spre casa si ca vreau sa iau zambile. Ma intorc, iau 3 buchetele, ma duc sa ma vad cu Adi si cand o vad, scot florile de la spate si zic : "Uite, m-am gandit ca ti-ar placea, dar sa stii ca nu e cu ocazia Valentine's." Ne-a busit pe amandoi rasul, mai ales ca noi nu avem nici o treaba cu sarbatoarea asta stupida, si ca trebuie sa ne explicam ca nu e cu ocazia asta, ci ca pur si simplu s-a intamplat.

Oricum, cred ca dau de banuit. Duminica i-am luat ghiocei, luni zambile, marti oare ce o urma?

Niciun comentariu: