marți, 13 noiembrie 2007

Filme si seriale

* Dexter este genial...capul in gura dat lui Doakes face toti banii, scenele de sex fierbinte cu Lila sunt bestiale (mult am asteptat s-o vad p-asta goala, mai exact 4 sezoane de Hustle...perseverenta mea ma uimeste uneori), cel mai tare serial din ultimii 2 ani (Californication e foarte aproape pe locul 2, diferenta fiind ca Dexter te tine 55 minute in fata monitorului, in timp ce un episod din Californication tine 27 minute)...Heroes, Prison Break, eat your heart out
* Am vazut aseara "The Invisible"...it was lame....eroul principal is butt ugly si scena cu parul de pe piept m-a facut sa rad cu lacrimi...un film de nota 4, ideea era buna, trailerul ok, realizarea in schimb a fost foarte slaba...gagica din film e draguta doar cu caciula pe cap, tipul chelios, Marcus parca ii zicea, e eroul principal din Moonlight...1h45 in care puteam sa dorm sau sa imi las venele lungi
* Am inceput The Company si dupa 45 de minute am cedat...poate in seara asta termin de vazut episodul I si ma decid daca continui sau nu...momentan, miniseria este super plictisitoare

Niciun comentariu: