marți, 13 noiembrie 2007

KissCinema = Rahat

Am prins mai devreme o reclama sau emisiune sau dracu stie ce era la KissTV in care ne zicea despre KissCinema...a durat vreo 5-10 min, timp in care pe canalul KissTV nu mergea sunetul...nu din vina mea, ci a lor...vorba lui Adi, li s-a ars placa audio sau or fi vrut sa faca economie la curent...eu credeam ca fiind post de muzica, sunetul ar trebui sa functioneze permanent...oricum e fascinant sa vezi secvente din Shoot'em Up fara sunet...mda, ce stiu eu...

Am instalat AdBlock pe laptop in special pentru reclamele de pe gsp si de pe alte site-uri idioate...regret in acest moment ca nu exista asa ceva si pentru TV...cum ar fi un post de muzica care sa dea muzica non-stop? maxim sa integreze niste reclame mici in timpul videoclipurilor, in niste colturi mici...cred ca ar avea mai multa audienta reclamele lor astfel...unde esti tu, VH1?

Niciun comentariu: