vineri, 23 noiembrie 2007

Slow day

Vineri... m-am plictisit azi ingrozitor. Nu-mi place atat de mult sa lucrez singura acasa. Nu am si eu pe nimeni sa schimb o vorba. Si cand vine Alex acasa nu are chef de vb ca e obosit, iar pana isi revine e deja tarziu si eu ma bag la somn...

"ai vazut? iar s-a dus la toaleta!" - o bucata din una din cele mai cretine reclame vazute pana acum. Produsul minune e Prostenal si dupa cum spune numele e pentru cei care au prostata marita. Ce mi se pare cretin e felul in care e prezentata situatia: 3 prieteni destul de grizonati stau la masa. Unul din ei tot pleaca la toaleta... e totul atat de casual....si evident ca unul din tipi se intampla sa aiba la el o cutie cu medicamentul minune. Parca iarna asta e epidemie de asemenea reclame: toate la medicamente care te ajuta sa faci pipi mai usor si in unele situatii fara dureri. Toata lumea stie ca asta nu e un subiect despre care sa se vorbeasca cu lejeritate, poate fi chiar jenant, dar pentru ca baietii astia care fac reclamele sunt platiti cu bani buni, ar trebui sa gaseasca o metoda mai inteligenta de a face reclama la aceste medicamente. Nu de alta dar sunt ridicole reclamele astea.

Ca m-am apucat sa vorbesc de reclama aia...mi-a adus aminte de alta... frumoasa reclama, la un sampon tare destept care face parul drept chiar si "fara placa"! Sloganul este mortal. E ceva de genul "Te-ai simtit vreodata atat de plina de incredere?" Sa dea naiba daca asta nu-mi suna a slogan pentru tampoane.

Parca toata publicitatea de la noi se scufunda intr-o mare de mediocritate. Reclame preluate sau copiate. Ciudat. Ramasesem cu impresia ca avem oameni destul de talentati in domeniul asta... dar se pare ca au intrat in concediu prelungit.

Niciun comentariu: