luni, 10 decembrie 2007

Craciunul....

Inca 2 saptamani si vine Craciunul... parca a trecut vremea prea repede... Inca ma socheaza cand vad decoratiunile de Craciun in magazine si pe strada, parca perioada asta m-a luat prin surprindere. Alta data abia asteptam sa vina Craciunul, anul asta... parca a trecut timpul prea repede... parca nu am avut timp sa-mi dau seama ca vine iarna... ca vin sarbatorile.

Saptamana asta aveam de gand sa incep cumparaturile pentru Craciun, sper sa-mi si iasa. Dar parca vad ca iar ma lovesc ori de lipsa de timp, ori de lipsa de bani... Si sincer ma apuca groaza cand ma gandesc la nebunia din oras, la marea de lume care este in acelasi loc in acelasi timp, la aglomeratia de nedescris din magazine si de pe strazi. Presupun ca acum este raiul vanzatorilor: lumea care parca a innebunit incercand sa cumpere cat mai rapid, cat mai multe si cat mai ieftin.

Sambata ma duc acasa la ai mei si e in plan sa decorez bradul cu mama, abia astept sa-mi decorez bradul si aici, acasa la mine (suna frumos nu? - asa e chiar daca stau cu chirie). Abia astept mirosul de cozonac fierbinte si de brad, si luminitele aprinse seara.

Ma gandesc ca nici anul asta sa nu imi cumpar brad. Anul trecut am avut brad, dar nu in sensul traditional al cuvantului, ci unul confectionat de mine. Poate imi iese si anul asta smecheria asta, de data asta designul e diferit, sper sa gasesc si materiale la un pret rezonabil. Oricum nu ma las si fac eu ceva frumos (stiu...mi-au murit laudatorii).

Niciun comentariu: