joi, 10 ianuarie 2008

Cum fu la munte

De data asta poze, poate ceva comentarii, si mai ales poze facute pe traseu la Curmatura.

De frig ce era inghetase apa peste rau...





In poienita la izvor. Apa curgea prin gheata.




Pisica de la cabana. Mananca orice si fura chiar si de pe masa daca nu esti atent.

Unul dintre Saint-bernrzii de la cabana. Asta e masculul Max. Cel mai bland si cuminte catel...


Magarii de la cabana. Ala negru era ragusit de tot. Ala gri se tot lua la harta cu cainii.





La intoarcere pe carare.... in stanga sau in dreapta zapada era pana la genunchi... asa ca se circula cam greu, plus ca se formase si gheata.

Catelul care ne-a urmarit cam tot drumul la plecare, inclusiv prin padure... Era cam fricos si ne tot ocolea. Nu se apropia mai mult de 3-4 metri de noi.


Eu cu Alex in departare... abia astept sa mergem din nou tot pe zapada.

Deja apunea soarele si era abia vreo 4 dupa-amiaza. Cand am ajuns in vale era deja un pic intunecat.



Cladirea asta se vedea de la balcon... Era abandonata si nu mai avea niciun fel de ferestre. Ce mi-a atras atentia a fost faptul ca fiecare camera era varuita in alta culoare.

Am facut planuri cu Alex sa mai facem o vizita Brasovului. De data asta cu tot cu camera. Asa o sa fotografiez absolut tot ce imi place si mi se pare interesant. Cladirea asta evident va fi unul din subiecte.

Niciun comentariu: