joi, 17 aprilie 2008

Si iar babe nebune

Cand pe razboinicul luminii il lasa puterile stafeta o preiau babele de la mine din bloc. Acum ceva vreme, ma intorceam acasa si surprind discutia dintre o doamna in negru si un domn:
El: nu doamna nu se poate
Ea: sotia dvs imi face farmece
El: este o greseala! sotia mea nu face asa ceva
Ea: lasa! ca stiu eu! nu mai pot dormi noaptea din cauza ei! o aud sa stii
El: nu doamna...
Eu: urcati in lift?
Omul parea realemente usurat ca l-am salvat de nebuna. As fi zis ceva dar parea chiar suparat.
Azi vin de la munca si aud doua babe discutand aprins:
Baba1: si au chemat-o la politie maine dimineata sa-i dea amenda 10 mil
Baba2: pai trebuia sa te iei si tu de ea
B1: dar mi-a fost mila de ea... le-am zis sa o lase in pace ca vine si Saptamana Mare...
B2: trebuia sa le spui ca daca se mai ia de tine ii dai cu galeata in cap
B1: pai e periculos. cum eu nu vad bine...ma reped la ea si ea daca are un fier in mana si-mi da in cap?
Intre timp vine liftul si ma urc in el. Cu mine mai urca si un alt tip pe care il tot umfla rasul. Cum pleaca liftul imi spune ca s-au luat babele la bataie mai devreme, a venit politia...tot tacamul. Cica o nebuna de la 2 o acuza pe baba1 ca i-a facut farmece, vraji...
Pacat ca nu am ajuns mai devreme acasa ca asistam la un spectacol pe cinste. Unde mai pui ca am avut si camera la mine.... iesea foto-reportaj :D
Ce face plictiseala din om. Babele astea nebune ar trebui filmate si televizate in toiul actiunii sa se desfiinteze mitul ca wrestlingul este o facatura.

Niciun comentariu: