marți, 10 iunie 2008

Dame "bine"

Nici nu stiu cum sa incep... Poate cu o rugaminte...

Doamnelor, domnisoarelor si nu in ultimul rand domnilor, va rog frumos, pentru binele stomacului meu, daca tot nu va taiati unghiile, macar tineti-le curate!

Azi dimineata in autobuzul 104. O doamna coafata, cu ditamai ochelarii de soare care rivalizau la dimensiuni doar cu geanta de mana a respectivei, se tinea de bara de langa mine. Am facut greseala sa ridic ochii... mi s-a intors stomacul pe dos cand i-am vazut unghiile. Cand s-a machiat si s-a coafat nu a observat ca sub unghiile sterse prost de oja rosie, trona ditamai stratul de jeg? Probabil ca nu. Sau probabil ca statului ei de "doamna" facea sa paleasca acest mic amanunt...

Nu pot pricepe domnule! Imi plac si mie unghiile lungi, date cu o frumoasa nunata de oja si bine ingrijite, dar cand vad doamne si domnisoare cochete cu oja decojita sau cu unghiile murdare imi vine sa vomit. Pai cand ti-ai pus sclipici pe fata nu ai observat ca arati de parca ai sapat santuri cu mainile? Cand ti-ai pus pe tine sacoul ala smecher nu ai observat ca ceva iti cam "ciobeste" din eleganta? Eu stiam ca s-a inventat sapunul de ceva vreme, dar se pare ca unii nu au aflat inca.

Niciun comentariu: