vineri, 29 august 2008

Petrecere

Si am fost aseara la petrecere in Tonka...am baut destul (7-8 beri, din amintirile mele, Mai Tai, Zombie, Campari Orange si un pic de vin ...peste 10-12 beri, din amintirile altora)...am dansat cu multe fete, am facut meat sandwich cu multe fete...mi se parea draguta o chelnerita pana i-am vazut prietenul bodyguard si am realizat ca de fapt e uratica...vin unele fete acolo de zici ca au uitat sa isi ia blugi pe ele si au ramas doar in chilotei...nu e nimic in neregula cu asta :D...am plecat pe la 3:30 de acolo, oamenii o dadeau in shoturi de tequila...bine ca nu m-am bagat si la alea...

...dar ce durere crunta am avut azi de cap si o lene cronica...luni voi munci de imi vor sari capacele, dar macar duminica nu voi mai bea...probabil ca voi pune cateva poze de acolo cu niste fete...una si una, manca-le-ar tata sfarcurile de frumoase...

Nota: data viitoare cand esti mahmur, macar intereseaza-te ce functie are ala/aia de o iei la p**a si o faci ca la usa cortului...ca macar sa stii sa te cenzurezi un pic, sa nu te trezesti ca iti primesti mail inapoi cu you're fired...

Niciun comentariu: