vineri, 12 septembrie 2008

De azi...

Dimineata mi-a dat emotii un rottweiller imens, care a considerat de cuviinta sa ma fixeze cand am trecut pe langa el si apoi sa ma urmareasca cativa metri, suficient de putini cat sa nu ma panichez si sa o iau la sanatoasa, suficient de multi cat sa mi se cam inmoaie picioarele.


Dupa-amiaza, cand plecam si eu de la birou, ferindu-ma de vant si praf, trec pe langa o ingraditura din aia pentru caini si ce vad? Un ditamai mastiff-ul, cat gardul de inalt, care cand ma vede alearga spre mine maraind si se opreste fix langa gard, apoi ma urmareste de-a lungul gardului pana da de stapana-sa care nu-l lasa sa iasa. Inutil sa mai spun ca imi venea sa ma ascund in primul bloc iesit in cale... Si mie imi plac cainii!

Apoi, era sa imi rup gatul pe strada pentru ca m-am impiedicat de o bucata de banda galbena pe care au folosit-o astia de au sapat santuri in tot cartierul asta, ca sa le semnalizeze ... evident ca in momentul in care m-am impiedicat ma uitam dupa un caine care dormea rupt pe o movila de pamant... :D

Niciun comentariu: