vineri, 12 septembrie 2008

Tip destept

Un cuplu discuta foarte animat in fata mea... in mod cu totul bizar nu par a fi sot si sotie cu toate ca e posibil sa ma insel. De fapt afirmatia "discuta foarte animat" este un pic exagerata...pentru ca doar ea vorbea, iar el casca de i se rupeau falcile:

Ea: Si avea acolo buchete exact asa cu am vrut eu!
El: ....
Ea: La fel, la fel! Rupta bucatica. Poza erau!
El: ........
Ea: Mai daca iti zic. Exact cum vroiam eu, bucatica cu bucatica!!!
El intoarce capul intr-o parte si trage un ditamai cascatul.

In momentul asta ea e vizibil deranjata de lipsa de participare a lui de la "discutia foarte animata".

Cativa metri mai incolo:

Ea: Si ce mai face Dana?
El: A slabit!
Ea: Da? Cum asa? Sa-mi dea si mie reteta! Nu i-ai spus?

Acum ma gandesc eu, dupa ce omul a facut gafa sa caste cand ea povestea de superbele buchete, mai putea el sa spuna: "da draga, am intrebat-o! Si a zis ca ea nu mai mananca ca o vaca!" ?

Niciun comentariu: