vineri, 12 septembrie 2008

Spam de la Asistenta pentru Consumatori

Tot primeam eu de ceva vreme spam de la mai sus numita asociatie Asistenta pentru Consumatori /rahat pe bat sau ce o fi...imi place ca si Google le baga direct in Spam...dar ma deranjau si acolo...si azi dau click pe una...si ma duce pe site la Urban Iulian (puteti afla mai multe citind aceste articole de la zoso despre Urban Iulian)...nimic interesante in asa zisele stiri, numai prostii...culmea e ca spamul il primeam pe adresa de gmail cu care eu nu comentez nicaieri si pe care nu o inscriu la nici un newsletter si doar pe putine site-uri/forum-uri (toate externe)...m-am si dezabonat (aiurea sa te dezabonezi cand nici macar nu te-ai abonat in primul rand) si acum astept sa vad daca merge (presimt ca si maine primesc mail-uri)

multumesc oradeanului pentru explicatii...sunt mai noob de felul meu

Niciun comentariu: